Galet kul kväll

Hello darlings! Oj vad bitter jag var i inlägget jag skrev inatt. Men jag var lite arg så det var därför hehe. Kvällen var för övrigt grym, tror inte jag haft så kul på länge. Träffade många nya och sköna människor, dansade, körde kortspel etc. Och när vi skulle hem...asså jag har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när. Jag grät helt ärligt.
Vaknade upp med Anton och Erica idag men Erica drog på direkten och jag och Anton gick igenom gårdagens händelser medan vi käkade frukost. Han gick för ungefär 30 min sen och nu har jag tänkt att plugga lite och sedan ta ett bad/en dusch. Det behövs verkligen. Puss!
Lite kassa mobilbilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0