You can hate but never break me

Hej på er. Förlåt för den usla upptaderingen, men inlägget om Twiday och en massa bilder kommer tyvärr inte komma upp idag heller. Dumma mig :( Har så jävla mycket att göra så får ju aldrig en lugn stund. Men imorgon är det äntligen fredag! Planerna är lite oklara än så länge, skulle varit med Madde men vi hade missuppfattat varandra så nu kan vi inte ses. Fan då. Men ska försöka hitta en fest kanske eller så blir jag bara hemma. Kanske ringer över en kompis. Någon som är frivillig? Eller festsugen?
Idag så har jag som sagt varit i skolan i två timmar. Åkte sedan hem i kylan (det är fan iskallt nu, hade skinnjackan på mig idag och det var jävligt dumt) och när jag kom hem så åkte jag och pappa till Skogås. Lämnade tillbaks ett paket, handlade och skaffade mig ett medlemskap på ett nytt gym. Nu ska jag fan komma igång och träna igen! Åkte sedan hem och har bara pluggat sen dess. Ska sova snart, ska upp kl.6 imorgon. Kuuuuul.

Random bild från förra julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0