Söt chey

Hej på er. Har försökt sätta på mig ett armband i 5 minuter och till slut blev jag så arg att jag drog det över handen, och det funkade. Haha, smart jag är...Ska gå till bussen om ca.15 min. Och jag vet att vi har sovmorgon till halv 12 idag, men jag och Johanna är så desperata att vi ska åka till skolan så att vi är där tidigare för att äta pannkakor (man får faktiskt grädde till dom!!!) så ja, jag känner mig lite allmänt tjock sådär.
Idag går jag i skolan till tre och sen ska jag hem och plugga. Har ett test imorgon på massa oregelbundna och regelbundna spanska verb och sedan måste jag hitta ett motargument till mitt argumenterade tal i svenska (okej, jag vet att ni kanske inte bryr er om vad jag ska plugga på, men nu fick ni veta det i alla fall). Vi hörs när vi hörs, puss!

Söt chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0