Resumé

Hej på er. ÄNTLIGEN bloggar jag från en riktig dator! Har helt enkelt inte haft tid att sitta ner och blogga förns nu. Inte haft en lugn stund. Men tänkte berätta lite kort vad som hänt sen i måndags och bjuda på några bilder!
Måndags: Var i skolan och sedan på Skrillex med Madde, Natalie och David. Det var GRYMT och en oförglömlig kväll! Träffade lite kompisar och även snygg-Danny som vi tog bild med.
Tisdags: Var i skolan och åkte sedan och tog en fika i Farsta med Frida, Anton och Micke. Gick sedan till UM med Johanna och efter det gick vi och solade i 10 min. Sen besökte jag även mitt nya gym och fick en genomgång hur man använder sig av en "nyckel" som vi har där. När jag kom hem så råpluggade jag matte i två timmar eftersom att vi skulle ha prov dagen efter.
Onsdags: Var i skolan och hade matteprov. Det gick nog helt OK, hoppas på ett G i alla fall. Efter skolan så åkte jag hem till min pojkvän för igår firade vi 1 1/2 år! Vi gjorde inget speciellt, vi tar nog "firandet" i helgen. Men jag fick ett par supersköna mjukisbyxor från Hollister och han fick kalsonger från Björn Borg av mig.
Och idag så har jag bara varit i skolan. Åkte hem efter halva samhällskunksapslektionen eftersom att jag inte mådde bra och nu ligger jag i min soffa och fryser. Hoppas fan inte jag får feber...och idag är typ den första dagen jag inte har behövt plugga! Ska bara plugga lite på olika könssjukdomar, men det är ju inte så ansträngande direkt. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, kurera mig och kolla på Glee!
Ett gulligt godnatt sms från min pojkvän!
Kön in till Skrillex i måndags
Jag och Madde när vi köade. Bjuder på den haha!
Natalie, Danny och jag på Skrillex. Löööök
Jag och Julia igår på historian
Max avaktiverande min mobil igår -.-
Idag i Slussen påväg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0