Home is where the heart is

Hej sötnosar! Allt bra med er? Med mig är det bra, är grymt trött bara. Ska dra mig mot bussen om 20 min och åka in till stan och träffa min syster Emilie och käka lite lunch, fönstershoppa etc. Efter det ska jag åka till jobbet, jobbar till 9 ikväll och sen ska jag bara hem och ta det lugnt. Känns som jag har varit igång hela tiden sen i fredags och jag har inte sovit själv på FYRA nätter, så ikväll ska jag fan ha min säng för mig själv!

Jag och Max hade det mysigt igår i alla fall, jag fick honom att kolla på Justin Biebers film "Never Say Never". Vi hann inte se klart den men han tyckte faktiskt att den var helt OK! Så där hör ni killar ;) Vi gick upp vid halv 11 och vid halv 12 var han tvungen att åka för att han skulle åka och klippa sig och hjälpa sin pappa med lite saker.
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjollas Elin :D , Kör på måndag längar du nt ?

2011-11-02 @ 21:03:37
URL: http://annanroa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0