Långt inlägg heheheh

Hej på er! Förlåt för den dåliga upptaderingen, men var ju hos min kusin igår och sitter inte vid datorn då. När jag kom dit så fixade vi oss och gick ut och käkade pasta med Jenni, Nina, Stefan och Palle. Sen åkte vi bil till en hamn och satt och pratade lite tills det kom för mycket måsar, då tog vi skydd i bilen och åkte till Felino (?) och dit kom det en massa folk. Men det blev för kallt så vi åkte till Shell och köpte cola och sen åkte jag, Linn, Stefan, Jenni, Palle och en annan kille hem till Aifen. Där kollade vi lite på tv och så, sen skulle vi gå till Mayo men han var tydligen inte hemma och då ville killarna åka vidare till Natta men jag, Linn och Jenni orkade inte, så vi tänkte åka till Besse och Martin men vi orkade inte det heller, så det slutade med att Lena hämtade mig och Linn i Lugnet vid kvart över 1.
Idag så kom min familj ut till Värmdö så åt vi lunch hos Linn, och nu är jag som sagt hemma. Måste fixa mina naglar för dom är en katastrof eftersom att mina gelenaglar har trillat av :( Så vi hörs efter det, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0