Öppet hus

Nu när det här inlägget publiceras så sitter jag förmodligen i Östra Gymnasiets aula och lyssnar på när rektorn pratar, för detta är nämligen en av skolorna jag har funderat på att gå på. Den ligger en kvarts promenad från där jag bor så det är ju nära och bra eftersom att jag har så långt till skolan nu. Dessutom går det redan massa folk där som jag känner, bland annat en av mina bästa vänner som heter Rebecka. Men jag skriver ett inlägg när jag kommer hem, och förlåt att upptaderingen har varit kass idag men det är för att jag var i skolan till tre, sen var det förseningar på tunnelbanan och missade bussen så fick vänta länge och sen har jag rensat ut exakt ALLT ur mitt rum för imorgon kommer Anders hit och börjar spackla och måla om. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0