Jullov!

Ja, som rubriken säger så har jag ÄNTLIGEN fått jullov! Som jag skrev igår så sov Erica och Frida hos mig och vi hade girlsnight somvanligt. Åt Ben&Jerrys, drack julmust, kollade på One Tree Hill, snackade skit etc. Somnade runt 12 tror jag och vi fick släpa oss upp från sängen imorse och kom 5-10 min försent till skolan hehe.
I skolan började vi med att fika lite och fylla i våra utvärderingar och sen fick vi lyssna på när Isak och deras band spelade Metal. Inte alls min sorts musik, men dom var grymma trots att jag fick hålla för öronen för jag satt längst fram och det lät sjukt mycket! Efter det så blev det betygsutdelning och jag fick 11 MVGn och 6 VGn vilket alltså motsvarar 310 poäng och jag är så jävla nöjd som man kan bli! Ska göra ännu bättre ifrån mig nästa termin ;)
När vi slutade så åkte jag hem till Max och där var också Oscar och jag fick sitta och kolla på när dom körde massa Fifa matcher, jättekul..sen kollade vi även på en film, Knight and Day och den var faktiskt ganska bra fast förvirrande. Och jag fick min julklapp av Max också, en kväll då han bjuder mig på bio och middag och jag får själv välja vart vi ska äta och bio, hur gullig är han inte?! Åkte sedan hem vid 6 och åt och har packat nu eftersom att vi åker imorgon. Har fixat lite gästbloggare, eller har iaf mejlat dom så hoppas dom ställer upp för jag kommer inte ha något nätverk där nere :( Nej nu måste jag sluta skriva, ingen orkar ju läsa haha..Godnatt!


Oj, orkar inte vända, men mina älskade betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0