Julklappar

Hej igen! Ska börja dra mig mot Skogås snart där Frida och Erica väntar på mig. Vi ska ha tjejkväll eftersom att vi inte setts sen skolavslutningen vilket är lite drygt en vecka sen, så jag saknar dom verkligen! Vet inte om det blir någon mer bloggning ikväll och imorgon ska jag upp tidigt och shoppa med mamma. Ni får något inlägg frammåt eftermiddagen. Och tack alla mina gästbloggare, ni har varit superduktiga! Tänkte ta och visa lite av sakerna jag fick i julklapp innan jag drar.


Locktång
Ljus
Björn Borg parfym
Britney Spears parfym
Skinnjacka
Skal till min mobil
Strumpor
Film
Presentkort på Farsta
Presentkort på Gina
Shoppingdag på stan med mamma
Navelsmycke
Tre par kuddar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0