Ett försenat inlägg

Förlåt för att jag inte har bloggat sen i fredags, men jag skrev ett inlägg i fredags och tänkte ladda upp bilder och allting och då tog battriet slut på datorn och jag hade bråttom för jag skulle iväg på genrep med min kör i Tumba så hann inte ladda den och när jag kom hem var jag för trött, sen i lördags så var jag i Tumba från halv 10 till halv 5 och hade genrep och konsert och sen när jag kom hem så duschade jag och sen kom min fina pojkvän hit och sen var jag med han hela kvällen och så sov han här till idag, så ah. Kan i alla fall ladda upp lite bilder från i fredags, puss!


En mupp


Haha, den bjuder jag på ;)


Insåg att Elias liknar Zid i "Ice Age" på den här bilden haha

Hann även med en fika med mina fina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0