En stressig dag

Hej, och förlåt att jag inte har upptaderat sen igår kväll, men som sagt så sov jag ju hos Erica och det var såklart skitkul, och sen åkte jag hem vid tjugo i 11 imorse, fixade mig iordning och åkte till Farsta för att sjunga med min kör mellan 1 och 3 och samla in pengar till världens barn. Kändes som att vi gjorde en jättebra insats och vi fick ihop en massa pengar! Träffade även på en massa kompisar och min pojkvän kom och kollade på mig när jag sjöng. Hängde med han och JH i Farsta centrum ett tag, sen tog jag bussen hem och där väntade en del av min släkt för mini-julafton! Jag fick ett presentkort på Kicks och Farsta Centrum och en bok som verkar superbra. Nu är det bara Emma, Johnny, Linda och Didde kvar här och Emma och Johnny ska sova här inatt. Funderar på att gå och lägga mig, är verkligen inte på humör...Godnatt.


Saknar mitt hår...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0