Dag 13 - Min första kyss

Min första kyss (eller första gången jag strulade snarare, pussar har man ju fått sen dagis haha) var när jag var...12 eller 13 år, jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag tror jag var 13. Jag gick på något som hette frilufsarna och det var typ som scouterna, så vi brukade vara på läger och så, och denna natt så hade vi bestämt oss för att köra sanning eller konka. Och då tog jag (eller killen som hette Filip, jag kommer inte ihåg) konka, och vi blev utmanade att strula med varandra. Han hade gjort det förut och han visste att jag inte hade det och jag var verkligen supernervös och jag sa det till han och jag tyckte att det var skitläskigt, men han var jättesnäll och sa "Vi behöver bara strula i en sekund eller så" och det gjorde vi. Min första kyss var väl kanske ganska misslyckad, och jag tycker själv nu i efterhand att jag borde väntat längre. Men ah, nu vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0