Långt inlägg hehe

Förlåt att jag inte upptaderat sen igår imorse, men har inte haft tid. Igår när vi hade slutat så tog jag ett tårfyllt farväl av Elin och Julia eftersom att vi inte kommer att ses förens skolan börjar igen, och sedan åkte jag och mötte Erica i TC. Vi åkte hem till henne och hon fixade sig lite och sen åkte vi hem till mig och hämtade saker och sedan åkte vi in till stan. När vi kom dit så gick vi och åt på Kungshallarna och strosade runt i lite butiker innan bion började. Den var riktigt bra, så den rekommenderar jag verkligen! "This means war" heter den.
Efter bion så åkte vi hem och kollade igenom en massa gamla foton. Fan vad vi skrattade asså, vi har gjort så sjuka saker ihop. Somnade runt halv 1 och imorse var det upp och hoppa för att träna piloxing kl.10.
Nu så sitter jag i min soffa och sen jag kom hem från träningen så har jag hunnit äta, duscha, göra rent Mysans bur, packa och fixa mig. Ska snart åka till Farsta och möta upp min saknade pojkvän för lite shopping, sedan ska vi hem hit igen och sova här. Love it!


Jeans - Miss Sixty
Linne - Boomerang
Kofta - Zara
Armband - London Links

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0