Inlägget är tillägnat Frida Albiin

Godmorgon bloggen! Igår fick jag en kommentar som jag tänkte svara på idag i detta inlägg.



Någon (aka. Frida Albiin herself) vill att jag ska skriva om henne. Så why not? (hon tvingar mig...)

Hon heter Frida Albiin, är 15 år, fyller 16 den 10 Augusti (hon vet inte ens när jag fyller år...) och vi har varit bästa vänner i cirkus 10 månader. Som så många andra så har vi haft våra up's and down's, men vilka bästa vänner har inte det? Hon har en pojkvän som heter Svante och hon bor med sin mamma, pappa, lillasyster, hund och katt i Skogås, alltså inte långt ifrån mig. Hon driver även en blogg där hon klagar en hel del på saker som hon irriterar sig på, och som säkert allmänheten irriterar sig på också men inte vågar skriva något om. Så därför tycker jag ni ska gå in och checka den på www.focha.blogg.se.

Så, vad finns det mer att skriva om den här bruden? Underbar, brutaaaalt ärlig (tro mig, när hon snackar om killar alltså, herregud...), en väldigt fin person på både insidan och utsidan, söt, snygg och allt det där andra tramset.

Nä, skämt åsido Frida, har jag sagt att jag älskar dig?


Kolla snyggingen alltså. Blir ju helt knäsvag här borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0