I hetaste laget

Om sanningen ska fram nu så har jag tagit en liten "paus" från bloggen. Bara några dagar, men det var behövligt. Jag har koncentrerat mig på skolan, kören och på min släkt som varit här över helgen. Jag har inte gjort något speciellt sen jag sist skrev. Klippte mig i torsdags (det blev superkort så jag var tvungen att köpa löshår hehe..) och i fredags när hela släkten hade kommit så var vi på en teater som heter "Sugar - I allra hetaste laget". Den var verkligen bra, över förväntningarna. I lördags så var jag i skolan från halv 10 till 12 för vi hade öppet hus, sen var jag med Max från 12 till 3 ungefär. Vi åt i Farsta, bussluffade och lite annat sånt normlt ;) Hade kör mellan 4 och 7 och åkte därifrån till en resturang där hela min släkt var. Och idag har en del av min släkt åkt hem förutom mormor och morfar. Och idag har jag haft kör igen mellan 13 och 16.

Jag har pluggat mesta delen av kvällen/eftermiddagen så nu ska jag tvätta av sminket, slänga på mig mjukiskläderna och bunkra upp med godis för att kolla på OTH. Jag är ledig imorgon eftersom att jag var i skolan i lördags så det är hur skönt som helst! Jag upptaderar er senare, okej? Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0