12 Mars 2013

Hej på er! Har haft en väldigt bra start på denna tisdag. Min första lektion var inställd, så hade sovmorgon till halv 10 och sedan hade jag en lektion. Efter det skulle vi haft två lektioner till men då var vår lärare sjuk, så vi slutade 10.40. Skönt! Så jag, Julia och Elin bestämde oss för att åka till Svenska Sushiköket i Midsommarkransen för att äta. Och GUD vad god sushi det var där! Rekomenderar er att äta där om ni inte gjort det.
 
Kom hem för ett tag sen och ska chilla hemma innan det bär av till gymmet för träning med Erica och senare jobb. Efter jobbet kommer Totte och möter mig så åker vi hit och sover. Imorgon är vi lediga, så detta är som en helg för mig. Så himla skönt!

Och juste, idag är det exakt två månader kvar tills jag blir 18. Längtar!
 
Kolla sushin, to die for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0