29 Januari 2013

Jag och Totte för några veckor sen
 
Hoppas ni haft en bra tisdag! Min är långt ifrån slut än. Gick i skolan från åtta till halv 2 och sen jag kom hem har jag pluggat italienska. Ska slänga i mig lite mat nu och sedan åka till jobbet för att jobba i tre timmar. Efter det så kan jag äntligen ta det lite lugnt. Det var mysigt hemma hos Totte igår, vi mös och kollade på Creepschool. Kommer ni ihåg att det alltid gick på fredagar när man var liten? Så jävla bra alltså haha, finns att se på svtplay om ni undrar!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Blogga!!! :( <3

Svar: Haha, ska försöka nu! <3
Elin

2013-02-06 @ 22:45:37
Postat av: Nathalie Tegelstam

Söta :)

Svar: Tack så mycket! :)
Elin

2013-02-12 @ 20:13:42
URL: http://nathalietegelstam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0