8 November 2012

Hej på er! Vet inte ens hur jag ska börja detta inlägg då det var nästan en månad sen jag upptaderade här hehe...dock har jag några tappra läsare som hänger kvar och tjatar på att jag ska upptadera, så nu kör vi! Vad har hänt den senaste månaden då? En hel del faktiskt. Har festat lite, pluggat, haft besök från Göteborg, varit i London, jobbat, umgåtts med kompisar och även en hel del med Mr. Secret. Så det har varit en toppen månad faktiskt! Kan bjussa på lite blandade bilder från min Instagram så skriver jag mer senare.
 


Bild 1: Jag i min VS mysdress
Bild 2: Ludde och Tippe på fest
Bild 3: Jag och Madde på en fest i Stureby
Bild 4: En fika med Julia
Bild 5: En del av min shopping i London
Bild 6: Jag och min arbetskollega Marcus på vårat jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0