Tisdag 8 Maj

Godkväll på er! Har försökt upptadera idag via blogg-appen, men det har såklart inte funkat...irriterande! Funderar på att byta till Devote istället, trivs mycket bättre där och då kan jag själv fixa med design etc. då det är lättare än här med alla koder och stilmallar. Blir ju snurrig bara av att kolla på dem. I alla fall, dagen har varit chill. Gick i skolan från 9-13.30 ungefär och sedan åkte jag in till stan med tjejerna. Införskaffade mig ett par lösnaglar och åkte sedan hem där jag mötte Becka på vägen. Hon följde med mig hem och efter ett tag kom Erica. Jag och Erica åkte sedan och handlade vid 6-tiden med mamma inför fredag och sedan släppte vi av henne hemma hos sig.
Sen jag kom hem så har jag gått runt till lite grannar i närheten och lämnat lappar inför fredag, duschat, ätit och nu ligger jag i sängen. Imorgon är jag ledig vilket känns otroligt skönt då jag har lite plugg och sömn att ta igen. Så det ska min lediga dag gå till. Och förhoppningsvis lite solning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0