Stolt svensk

Tänkte berätta lite om gårdagen! Vi såg som sagt "The Avengers" och den var faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Riktigt bra, den får väl 4/5. Så jag rekomenderar er att se den! Sedan så åkte jag och Max hem till mig och kollade på ESC där Loreen vann, grattis! Så jävla stolt över att vara svensk just nu, och självklart ska jag gå nästa år när ESC kommer hit. Vi somnade runt halv 2 och Max åkte vid 12 imorse då han skulle spela match. Sen dess så har jag solat, passat Alfons och nu pluggar jag. Det går dock ganska trögt och jag förstår inte uppgiften. Usch, hatar skolan för tillfället. Vem ger uppgifter när det är två veckor kvar? Jaja, måste göra klart den, så ska sluta klaga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0