Mälarhöjden

Hej på er! Förlåt att jag inte har skrivit sen i torsdags kväll, men har inte hunnit. Igår så var jag i skolan och på kvällen så kom min släkt och vi åt gott och jag fick lite försenade födelsedagspresenter. Vid halv 8 så åkte jag till Huddinge och mötte upp tjejerna, och sedan åkte vi til Mälarhöjden för att grilla och kröka med några. Vi var uppemot 50 pers där tror jag, så det var trevligt. Åkte hem vid halv 1 till Johanna och käkade en nattmacka innan vi somnade.
Nu är jag hemma och passar min hund då resten av familjen är ute på äventyr. Tänkte faktiskt få lite plugg gjort nu då Alfons sover, så vi hörs sen. Puss!
Tre bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0