Gårdagen

Hej på er! Förlåt att jag inte skrivit sen i måndags, men hade en inlämning och redovisning igår plus spanska hörförståelse, och efter skolan så följde Frida, Julia, Louise och Elin med mig hem för att gosa med hunden och bada jacuzzi. Efter att de hade åkt så kom Johanna och sov här, vi hade det supermys. Hon åkte till skolan vid kvart över 8 imorse, men själv har jag varit hemma och passat Alfons idag. Ska åka iväg till jobbet om ett tag, första gången jag barnpassar på tre veckor. Tänk att det var så länge sen! Hoppas det kommer några barn. Men nu ska jag nog kolla på ytterligare ett avsnitt av OTH, puss.

En bild på Alfons och mig och en bild på när jag badar jacuzzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0