Fuck my life

Är så jävla förbannad just nu alltså. Vi hade nationellt prov i spanska idag mellan 8-10 och påväg till skolan så börjar jag må illa och får hjärtklappning. Var påväg att kliva av tåget och åka hem, men fortsatte till skolan. När vi sätter oss ner och får våra prov så sköljer illamåendet över mig och jag är tvungen att springa ut till toan. När jag kommer tillbaka så tar min lärare mitt prov och säger "Gå hem istället, du får göra provet vid ett annat tillfälle" så jag åker hem med gråten i halsen. Och såklart nu när jag kommer hem så mår jag bra. Jag var antagligen bara så nervös att jag började må illa och så. Och nu är jag så jävla arg för att jag inte bara satt kvar och gjorde provet och sen åkte hem. Vill dö just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0