Nyttiga jag

Godmorgon på er! Ni sitter antagligen i skolan och häckar nu, själv sitter jag här i mitt kök och dricker en smoothie. Har precis ätit en nyttig frukost bestående av mörkt bröd, smoothie och en halv banan. Har bestämt mig att från och med idag fram till 22/4 så ska jag ha godisförbud. Inget godis, chips, popcorn etc. Har bestämt mig för att bakverk och glass kan vara okej på helgen, men inte annars. Och inget vitt bröd på vardagarna eller oboy, bara på helgen. Så ja, vi får väl se hur detta går. Har nämligen två stora Marabous som ligger i godisskåpet och bara skriker efter mig, men jag ska klara det! Ska börja plugga nu så jag blir klar med min hemtentamen någon gång så jag kan ta det lugnt sen. Vi hörs snart!

Jag och min rosa smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0