Love you forever

Eftersom att mina fula lilla vän inte har några inlägg att läsa så vill hon att jag skulle skriva om henne, så ja...vad finns det att säga? Ingenting egentligen. Hatar henne.
Nej nu driver jag med er. Jag och Madelene har känt varandra i ca.4 år skulle jag gissa, och vi har varit bästa vänner sen dag ett. Hon är en sådan person som jag kan prata om allt med och hon är en utav mina närmaste vänner. Jag älskar henne obeskrivligt mycket och vi har gått igenom en hel del tillsammans. Tänkte bjuda på ett litet urval av bilder på oss, och sen ska jag även passa på att säga till dig Madde att du måste fixa min blogg för man ser inte min header och när man går in på den så står det att man måste skriva lösenord, så fixa det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0