Hemtenta i ekonomi

Hej på er! Förlåt för den glesa upptaderingen, men jag har haft annat för mig. Slutade 1 1/2 timme tidigare idag och åkte då först till Trångsund för att köpa en Ben&Jerry till mig och Rebecka och sedan mötte jag upp henne vid Gullrisdalen ungefär. Vi hade sällskap hem till mig där vi åt och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag tror vi satt och pratade i ca.2 timmar, men det var behövligt. Och vi kan ju verkligen prata om dom sjukaste sakerna haha, från det ena till det andra. Men i alla fall, hon gick vid 6 och då åt jag middag och sen dess har jag pluggat. Håller på och skriver en hemtenta i ekonomi nu om globalisering. Vi får väl se hur det går. Men nu måste jag fortsätta, blä.
I love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0