Bekännelser

Jag är väldigt lat och när man säger åt mig att göra något så kan det ta ett tag innan det händer
Det droppade precis en droppe snor på min dator hahahaha
Jag är väldigt "okvinnlig" när jag är med mina tjejkompisar haha
Orkar aldrig svara i hemtelefonen längre, när jag var liten var det det bästa som fanns
Gillar inte vita och färgade jeans så mycket, tycker jag ser tjock ut i det
Om jag har typ en finne i mitt ansikte så MÅSTE jag pilla på den
Hatar att gå i högklackat men envisas med att göra det ändå
Suger på matematik
Tycker dip-dye är snyggt men skulle aldrig våga göra det

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det finns mascara för håret man kan köpa, ser ut som dip-dye. Kicks maybe? Var så god. Om du vill testa, for fun.

2012-03-21 @ 18:59:00
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/
Postat av: Lydia

hahahahahahaha jag dooog när du skrev om snoret hahaaha :P Elin du är å sjuuuk :P

2012-04-18 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0