Supersize VS. Superskinny

Igår så satt jag och kollade lite på Supersize VS. Superskinny, och kom då att tänka på en sak. Vad skulle man helst vilja vara? Supersize eller Superskinny? Jag tror nästan att jag skulle vilja vara Supersize ändå...oftast så är ju de som är superskinny i de programmet sjuka och lider av anorexia. Om man är överviktig så kan man ändå gå ner i vikt (om man inte har någon sjukdom som gör det svårare/omöjligt) men om man är smal och lider av anorexia så är det mycket svårare. Jag känner själv några som har haft/har anorexia, och jag kan bara föreställa mig hur svårt de är/har varit för de. Men det är bara hur jag resonerar. Hur tänker ni?
 
Bild lånad från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0