Long day

Vet att jag sa att jag skulle göra tidsinställda inlägg som skulle poppa upp under dagen idag, men när jag skulle ladda upp bilder etc. igår på blogg.se så vägrade det att funka. Är det bara jag som tycker att det nya blogg.se är mycket sämre än det gamla? Funkar aldrig att ladda upp bilder, publicera inlägg etc. Blir så irriterad.

Hej på er i alla fall! Har precis hoppat i mjukiskläderna och sjunkit ner i min soffa. Haft en lång dag. Först var jag hos Max i Täby. Vi kollade på TV, solade, mös och så. Vid två tiden åkte jag hem och åt sen lunch, och sen bar det av till jobbet. Passade som mest fem barn idag, men det gick bra. Kom hem för ca. en timme sen och har hunnit äta och gosa lite med Alfons. Nu tänkte jag sitta här resten av kvällen och bomba er med inlägg som kompensation för den dåliga upptaderingen idag. Låter det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0