Lite kort om dagen

Hej på er! Allt bra? Med mig är det bra. Ligger i sängen just nu och ska snart sova, men tänkte skriva lite snabbt. Fick som sagt sommarlov igår så efter att vi hade varit i skolan på avslutningen så åkte jag och Johanna hem till henne och åt lite lunch och sedan åkte vi hem till mig och passade Alfons. Vid 8 tiden så åkte vi till telefonplan med resten av tjejerna för att träffa några killar från klassen. Vi kollade på fotboll och snackade lite. Vid 11 skulle resten dra vidare till Rålis, men jag och Frida kände oss trötta och vi var inte alls klädda för att vara utomhus, så vi åkte hem.
Idag så har jag varit med Rebecka. Vi har inte gjort så mycket. Lekt med Alfons, tagit en promenad ner till centrum, ätit glass och kollat på film. En riktigt bra start på sommarlovet. Imorgon ska jag klippa till topparna lite och knalla på stan med Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0