21 Juni 2012

Hej på er! Förlåt att jag inte upptaderat på hela dagen (förutom mitt tidsinställda inlägg med musik hehe) men jag har varken hunnit eller kunnat. Blogg.se's app funkar fortfarande inte (är det bara så för mig?) och jag har inte haft tillgång till en dator under dagen. Men nu så! 
Idag så var jag först hos min pojkvän mellan 12-16 och sen var han tvungen att åka till jobbet och jag till Värmdö. Där mötte jag upp min familj och vi åkte ut till min kusin. När vi kom dit så kom hela ligan som vi brukar fira midsommar med. En familj från Norge, en familj från Göteborg, vi och min kusins familj. Det bjöds på god mat och dricka och vi planerade lite inför morgondagen. Den kommer förhoppningsvis att bli grym! Kom hem för ca.45 min sedan och ligger nu i sängen. Ska sova strax då jag gick upp 8.15 imorse och ska upp 9.30 imorgon. Vet dock inte hur det blir med upptaderingen imorgon, vi får helt enkelt se. Men midsommar är en högtid som man ska spendera med nära&kära, inte sitta inne och läsa bloggar. Så hoppas ni får en grym midsommar så hörs vi!
 
Jag idag på väg till Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0