16 Juni 2012

God eftermiddag! Haha, låter som en riktigt pensionär. Kom hem för ca. en timme sen från min pojkvän. Igår kollade vi somsagt på fotbollsmatchen (som vi förlorade, jävla skit) och spelade sällskapsspel som vi nästan alltid gör när vi är hos hans mamma. Vaknade vid 12 idag och fick pannkakor till frukost. Sen tog jag, Max och Felix en liten tripp till Ringen för att kolla in alla reor som har dragot igång. Det var lite jobbigt att inte kunna köpa något då jag nästan är pank, men får ju pengar om tre dagar så. Ikväll ska jag bara vara hemma eftersom att jag ska upp tidigt imorgon för att gå på valpkurs med Alfons. Hoppas det inte regnar då...

En bild från en fest för några helger sen. Haha, jag som rider på Daniels rygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0