Monday morning

Min goda frukost imorse
Ursäktar för den dåliga upptaderingen, men jobbade 12-20 igår och när jag hade slutat så mötte Max mig i centrum. Vi köpte med oss lite gott och sedan åkte vi hem till mig och kollade på EM finalen. Spanien var värdiga vinnare! Nu har de vunnit EM, VM och EM igen. Kanske vinner de VM om två år också? Skulle ju vara ganska kul haha. Efter EM finalen kollade vi på filmen "Shoo bre" som var riktigt bra faktiskt, och vid halv 1 somnade vi. Gick upp vid 9 idag då Max var tvungen att åka 10, och nu sitter jag här. Har ätit frukost och ska nog gå ut och sola ett tag om molnen försvinner. Ikväll ska jag antingen gymma eller sova hos Max, vi får helt enkelt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0