Mobilblogg - Älsklingen har gått sönder

Hej på er! ÄNTLIGEN funkar blogg.se appen igen, så nu kan jag ta och berätta för er att min dator gått sönder. Hela hårddisken är totalförstörd, så idag lämnade jag in min älskling på lagning. Förhoppningsvis får jag tillbaka henne på torsdag eftersom att på fredag åker vi till Halland. Skulle ju vara kul att kunna upptadera därifrån med en riktig dator och inte bara via mobilen. Och juste, kan ju informera er om att jag inte hade någon backup på skiten, så allt är borta. Alla mina bilder, program, dokument, filmer...gone! Jaja, nu har jag lärt mig en läxa i alla fall. Sitter på bussen på väg till Max just nu, så vi hörs när vi hörs helt enkelt. Kan försöka upptadera via mobilen, men det är ju inte så roligt. Annars hörs vi förhoppningsvis på torsdag eller fredag! En arg och ledsen Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0