Filmkväll

Två bilder från min Instagram där jag heter eliinnss

Kvällen slutade lite oväntat, men roligt. Vid sju tiden bestämde jag, Becka, John, Jocke och Frej oss för att ha filmkväll hemma hos mig. Så jag gick över till mina grannar och minglade lite och åt god mat, och vid halv 10 mötte jag upp gänget och gick hem till mig. Vi såg Sherlock Holmes (igen, men jag var inte med och hyrde film) men jag tror ingen direkt kollade. Vi satt och körde stirrlekar och kollade på roliga saker på datorn istället. Sen spelade vi även neger och president. De drog för ca.20 min sedan och jag har plockat undan, tvättat av sminket, borstat gaddarna och allt sådant. Nu är jag redo för att sova! Fast kanske ska kolla ett avsnitt av OTH först hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0