Svar på frågestunden

Svar: Jag har en vit/blå eltandborste. Jag har skostorlek 37,5 eller 38. Dold talang...ingen direkt sådär. Jag kan sjunga haha, men det vet nog dom flesta.
Svar: Jag är inte riktigt säker, men jag skulle vilja jobba inom TV. Jag praoade på TV4 när jag gick i åttan och det tyckte jag var riktigt kul!
Svar: Just idag har jag inga trosor på mig Peddo Pär, busigt va? ;) Jag kommer alldeles strax, vänta på mig älskling!
Svar: Vi har varit tillsammans 20 månader på måndag! Kram på dig med :)
Svar: Haha jadu...glömmer ju alltid bort den, men ganska gärna!
Svar: Ja, det har jag blivit. En av mina bästa vänner svek mig en gång. Om detta skulle hänt nu skulle jag agerat helt annorlunda mot vad jag gjorde då. Då så förlät jag min kompis och vi fortsatte att vara vänner trots att jag aldrig mer skulle kunna lita på henne. Hade det hänt idag hade jag direkt kastat henne i papperskorgen. Så det är vad jag skulle gjort idag. Skit i människor som svikit dig och fokusera på dom som vill dig väl istället!
Svar: Jag följer alla "kända" bloggar så som Kissies, Kenzas, Isabelle Strömberg etc. och även alla mina kompisars, inklusive din ;)
Jag har faktiskt ingen inspirationskälla tråkig som jag är haha. Får oftast inspiration från bloggar jag läser isf.
Att bli sårad och att bli lämnad. Och skräckfilmer haha!
Hmm...det bästa med mig själv är att jag är så snäll. För snäll ibland kanske.
Oj, svår fråga! Har många "bästa vänner" och vill inte nämna någon i risk att glömma någon då den personen kanske blir ledsen hehe :)
Hm...skulle nog säga USA i somras eller Mexico!
Jag har haft två seriösa förhållanden.
Jobba inom TV eller något som har med media att göra :)
Min drömkille ska vara rolig, jag ska kunna vara mig själv med honom till 100%, jag ska vara hans "one and only" och hans högsta prioritet ska vara att få mig att må bra. Du är bäst gumman! <3
Svar: Varför är du så snygg för?! Jadu...vet inte haha. Kan komma dit när jag åker ner till min mormor och morfar. Eller så kommer du till stockholm! :D <3
Svar: Ja, det har jag :)
Det är privat.
Nej.
Jobbar, är med kompisar, gymmar, pluggar och är med min pojkvän :)
Dom jobbar båda på Ericsson, men med vad är jag inte riktigt säker på haha...
Jag vet inte riktigt, men det skulle vara kul att jobba inom TV! :)
Svar: Jag och min kille gick i samma skola, så det var så vi träffades :) Nej det var det inte, vi var kompisar ganska länge innan vi började "hålla på". Men jag har alltid tyckt att han var snygg hih!

Kommentarer
Postat av: LindaNguyen

det är så långt bort :(:(

men ska typ dit med klassen 1 mars, tycker vi borde träffas då!!! <3

2012-01-21 @ 13:50:29
URL: http://lindanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0