På jobbet

Hej på er! Sitter på jobbet just nu och har lite rast, så tänkte att jag kunde berätta lite om kvällen igår.
Vi åkte som sagt till Gubbängen hem till en kille som hette Adam. Vi var väl en 15 pers där och det var trevligt. Träffade en massa nya, trevliga människor. Och våran älskade vän Johanna fyllde ju år, så när klockan slog 12 så firade vi henne! Jag kom hem runt 1, killarna drog ut på krogen vid 12 eftersom att dom är 20. Vill också vara myndig...men nästa år kan vi hänga med dom! Glömde bort att jag hade med mig kameran igår så det blev inget förutom suddiga mobilbilder, men kan bjuda på dom när jag kommer hem om ni vill? :) Slutar om 3 timmar, så ska fortsätta med lite "skitgöra" nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0