Mys med älskling

Hej på er! Hade världens mysigaste kväll och morgon idag. Max sov hos mig igår, så när han kom så låg vi och kollade på film och pratade och myste. Sen imorse när vi vaknade så gick vi upp och gjorde värsta frukosten! Amerikanska pannkakor med sylt och sirap, kaffe, oboy, you name it! Efter att vi hade ätit så kollade vi på filmen eftersom att vi inte hann kolla klart på den och sedan bråttades vi lite. Det är ett vanligt inslag när jag och Max ses, att slåss lite. Vi är onormala, jag vet. Sen följde jag med han till bussen och nu sitter jag här. Har duschat och pluggat och ska snart börja fixa mig, för ikväll blir det fiesta!


Frukosten imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0