Mobilblogg - Fullspäckad dag

Är så jävla trött nu. Har pluggat,gymmat och jobbat idag. Cred till mig! Skönt att vi är lediga från skolan imorgon (inställda lektioner) så att jag kan få sovmorgon. Men även fast vi är lediga så ska jag,Julia och Elin hem till Johanna för att plugga. Vi får väl se hur det går...och kl.15 har jag klipptid hos Catarina (?) hehe. Kommer inte riktigt ihåg vad hon heter,har haft henne en gång förut och var jätte nöjd med henne så :) Och sen blir det hem och plugga ännu mer,wiho!...
Jaja,ska sluta klaga nu och sova istället. Godnatt och sov så gott <3

Bild 1: Ett gulligt barn på jobbet
Bild 2: Sexord i våran svenska bok haha
Bild 3: Johanna var forever alone i våran gruppchatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0