Hetsig dag

Så, äntligen en lugn stund! Har varit fullt upp på jobbet idag. På söndagar så är det oftast fullt på gymmet så då får man hjälpa till mycket, och när jag inte har något att göra så sitter jag och går igenom alla som har ett efternamn som börjar på B och kollar så att dom betalar rätt summor, om dom fortfarande är medlemmar etc. Men nu är jag hemma och har fått lite mat i magen så. Borde plugga matte egentligen, men vet inte om jag orkar. Aja, imorgon är det skola från 9.25 till 13.50 och sedan ska jag stanna kvar i skolan till 16.10, för då början extra matten som jag ska gå på. Har omprov på tisdag eftersom att jag fick F på mitt förra prov så. Tagga!!! Nej, nu ska jag sluta deppa, puss.
Idag på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0