FRÅGESTUND

Nu tänkte jag ha något som jag inte haft på länge, nämligen en frågestund! Ni kan fråga mig vad som helst, jag svarar på det mesta, och jag vill ha MINST 10 frågor innan jag fortsätter att blogga. Jag vet hur många ni är som läser denna blogg och 10 frågor borde ni ändå kunna knåpa ihop. Så om ni vill att jag ska fortsätta blogga så fråga på, annars är det tråkigt och helt meningslöst! Jag avslutar frågestunden när jag känner för det, men som sagt inte förns jag fått 10 frågor eller mer. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Peddo Pär

Heeej Elin, how you dooin'? Jag undrar vad du har för färg på dina trosor idag.. Och ifall du skulle vilja träffa mig någon mörk kväll framöver. Vad sägs om my place, 01.30 på fredag? Jag bor vid det lilla dagiset vid ditt hus, under rutschkanan. Du känner igen mig på min smutsiga skjorta, neddragna byxor och mitt stånd, redo för penetration... Längtar efter vårt möte Elin gumman... Puss

2012-01-17 @ 11:31:48
Postat av: Madde

Nu ska du få lite frågor min fina!!

Vilka bloggar följer du?

Har du nån inspirationskälla?

Vad är du riktigt rädd för?

Vad är det bästa med dig själv?

Vem/vilka är dina bästavänner?

Vilken är den bästa resa du gjort?

Hur många förhållanden har du haft?

Vad vill du göra i framtiden?

Hur är din drömkille(Max får inte ta illa upp ;)



Kram, du är bäst!

2012-01-17 @ 12:53:00
Postat av: stephanie

hur träffade du din kille? Var det kärlek från första ögonblicket? :)

2012-01-17 @ 19:19:19
Postat av: Anonym

Hur länge har du och din pojkvän varit tsm? :) kram!

2012-01-17 @ 20:47:00
Postat av: Linda Nguyen

Varför är du så snygg?????????

Varför kommer du nt till halmstad?!?!??!!?!

varför.. varför hihihi <3

2012-01-17 @ 21:52:14
URL: http://lindanguyen.blogg.se/
Postat av: ida

vad har du för färg på din tandborste?

vilken skostorlek har du?

dold talang?

2012-01-17 @ 22:21:02
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gärna vill du ha tillbaka din kofta som du glömde hos Felix för 1 år sedan? :)

2012-01-17 @ 23:30:39
Postat av: Sanna

har du pojkvän?

hur många har du haft sex med?

röker du?

vad gör du på fritiden?

Vad jobbar dina föräldrar med?

Vad vill du bli senare i livet?



:)

2012-01-19 @ 10:29:46
Postat av: klara

vad vill du jobba med i framtiden?

2012-01-19 @ 19:48:39
Postat av: vera

Har du någon gång blivit riktigt sviken eller sårad av någon? En kille? din bästa vän? etc. hur hanterar du med sådana människor som gör en illa?

2012-01-19 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0