Bytt lite saker

Sitter nu här proppmätt efter att ha ätit två våfflor. Har även en handduk virad runt håret eftersom att jag har olivolja i mitt slitna och trötta hår. Men bokade ju en klipptid idag så ska klippa mig på torsdag kl.16 så jag får bort det värsta.
Var ju i stan idag med Anton och bytte mina jeans och min tröja från Bik Bok fick jag byta till en annan tröja. Sen köpte jag även ett par skor för 99 spänn, så värt!
Tröjan jag bytte till
Och skorna! Den "nötta fläcken" som är längst fram på ena skon på första bilden ska vara där, den försvinner efter ett litet tag sa tjejen i kassan. Och ullet ska såklart vara nerfällt men jag har impregnerat dom precis, så det är därför ullet är uppfällt just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0