Lite strul med bloggen

Märkte nu när jag gick in på bloggen att den ser lite konstig ut (eller det kanske bara är så för mig?) och att man måste skriva in ett lösenord typ. Men min kompis Madelene håller på och fixar lite med den, so that's why :)
Hade i alla fall en jätte mysig kväll igår med mamma. Tänkte upptadera mer, men kände inte för att sitta och vara osocial när det bara var jag och mamma hemma.
Idag är jag hemma och är fortfarande sjuk. Hade dock bara 37.5 imorse så det är ju bra, men snorar fortfarande som en galning. Ska fortsätta att läsa min tråkiga svenska bok nu och kurera mig. Snälla Gud, gör så att jag inte har någon feber imorgon tack.


En bild på maten vi åt igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0