Cupcakes

Igår så hann jag med en hel del. På dagen var jag först i stan med Frida och kollade runt lite och mötte sedan upp Louise, Julia och Elin för en lång fika och massa prat. Elin har ju varit i Grekland med sina kompisar så hon hade mycket att berätta! Sedan mötte jag Becka och vi köpte cupcake formar och sen åkte vi hem och bakade till hennes pojkvän som fyller 18 idag. Cupcaksen blev...helt okej. Lite mycket socker kanske haha.
När vi var klara vid 9 tiden kom Frej, Oscar, John och Jocke hem till Becka och vi kollade på filmen "Remember Me". Kom hem vid halv 3 och somnade direkt.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Passat Alfons och haft besök av Jennifer som skulle hämta en klänning som hon skulle låna av mig. Vi pratade även om ikväll då det är en Project X fest i Mälarhöjden som vi ska på. Kommer bli så jävla grymt, hoppas bara inte att det regnar eftersom att vi ska vara utomhus.
 
En bild på när vi bakade och slutresultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0