13 Augusti 2012

Godmorgon på er! Hoppas ni sovit gott, det har jag. Har dock drömt lite konstiga drömmar...men men. Om ett tag så ska jag gå upp och börja göra mig iordning för att åka till Julia. Är det tillräckligt bra väder så ska vi åka och sola och bada vid Trehörningen, annars får vi se vad vi hittar på! Och ikväll ska vi som sagt in till stan med en massa kompisar för att kolla på bio. Vad det blir får vi se då.

Bara så ni vet så är min inspiration till att blogga lika med noll just nu. Kommer verkligen inte på något intressant att skriva om och orkar inte ens försöka heller. Upptaderar väl mest för att jag någonstans ändå tycker det är roligt, så ni vet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0