Sleepover with my girl

Hej på er! Förlåt att jag inte hann upptadera mer än ett inlägg igår, men slutade vid 10.40 och då åkte jag till stan med Elin och Julia och vid halv 1 åkte jag till frisören och var där i tre timmar. Och när jag kom hem så åkte jag och gymmade, så hade en fullspäckad dag.
Just nu så springer jag runt i huset och försöker packa så gott det går. Imorgon åker vi till Halland och blir borta till måndag, men ikväll ska jag sova hos Julia så måste packa mitt handbagage nu och allt som jag ska ha med till Julia för mamma och pappa hämtar mig i skolan imorgon efter att jag slutat och sedan åker vi. Så måste fortsätta med packingen nu och ringa mamma och lite sådant. Vi hörs kanske innan jag åker till jobbet!

Hahahaha, jag och Julia ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0