Regn och snö

Godmorgon på er! Jag ser att bloggen har blivit klar nu, äntligen! Tack Madelene för att du orkade fixa med den hihi ♥
Vädret idag är rent ut sagt hemskt. Det är den 20 April. Det ska vara soligt och börja bli ganska varmt! Istället regn/snöar det och är 3 grader. Woho! Så jag hade ingen inspiration till att fixa kläderna eller håret idag. Slängde bara på mig något, och håret är lockigt och lite ruffsigt. Men jaja, man har sådana dagar också. Slutar 14.35 idag så har en ganska kort dag med en fotbollsmatch vid lunch. Våran klass mot Sam 2:orna i Copa de la Östra, och såklart ska vi stå och hejja eftersom att våran alldeles egna Johanna är med! En match ute i spöregn, kul haha.
En bild som är tagen den 20 April förra året då vi var på golfläger i Skåne. Kommer ihåg att jag hade shorts och ingen jacka då. FML

Kommentarer
Postat av: Madelene W

Hoppas du blev nöjd Elin!? Om det är något du inte tycker om så säg till så kan jag försöka fixa det :) pussisar <3

2012-04-20 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0