På jobbet as usual

Hej på er! Förlåt att det inte blev några fler inlägg igår, men när jag kom hem så var klockan halv 6 och då skulle jag hinna duscha, locka håret, sminka mig och välja kläder innan jag skulle till Johanna kl.7. Men jag hann.
Det var supermysigt hos Johanna, vi åt god mat, drack och jag skaffade lite nya bekantskaper. Glömde dock bort kameran helt, så har inga bilder att bjuda på. Jag och Madde kom hem vid 1 tiden och somnade vid 2, och idag är jag på jobbet as usual. Jag kommer få en fet lön denna månad, och det kan behövas med tanke på att jag ska till Alanya med Erica i sommar! Åh, är så jäkla taggad, ska bli så himla kul! Så sparar 500 nu varje månad. Madde kom även och hälsade på mig idag på jobbet och åt lunch med mig, supermysigt! Hon fick även träffa mina arbetskollegor och några från gymmet. Nä, nu känner jag att inlägget blev lite rörigt så avslutar här. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0