I Halland

Vet att jag inte upptaderat sen i onsdags, men kom hem till Julia och hon, jag och hennes lillasyster kollade på Jersey Shore och BB och åt Ben&Jerrys. På torsdagen så gick vi upp och gjorde en fet brunch med våfflor, frukt, choklad, sylt, grädde, mackor, muffins, lemonad etc. också kom Elin över och åt med oss. Efter det så rullade vi till skolan och tog oss igenom tre lektioner, sedan så fick vi äntligen lov! Då tog jag mig till Trångsund så fort jag kunde, och där hämtade min familj upp mig och tillsammans åkte vi ner till Halland till mormor och morfar, och det är här vi är just nu. Vi kom ner sent på torsdag kväll så då gick vi typ och la oss direkt, men igår var vi hos min kusin och firade att han har fyllt 18, och idag har vi varit ute och promenerat och solat lite. Ska gå och ta en dusch nu, för om ca.en timme så blir det påskmiddag. Mums! Stannar här tills måndag, men vi hörs när jag har internet igen. Puss på er, och glad påsk!

Jag är sjukt snygg, jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0