Hjälp mig välja klänning!

Festklänningar , Gazzi Dress , Sisters Point - NELLY.COMFestklänningar , Diane Drop Back Dress , Ax Paris - NELLY.COM
Festklänningar , Julie Drop Back Dress , Ax Paris - NELLY.COMFestklänningar , Mesh Strapless Jewel Wais , Elise Ryan - NELLY.COM
Festklänningar , Ziara Embellished Dress , Oneness - NELLY.COMFestklänningar , Nadia One Shoulder Trim D , Te Amo - NELLY.COM
Nu är det såhär att ni måste hjälpa mig att välja en klänning till en fest som jag ska på. Det är en "maskerad" där man måste vara maskerad för ansiktet med en mask. Jag kan själv inte bestämma mig för vilken jag tycker är snyggast, så nu tar jag hjälp av er! Lämna en kommentar och säg vilken ni tycker är finast, det skulle betyda så himla mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: E l l i n o r ♥

Alla var sjukt fina!

Men nån av dom två längst ner dåra :)

2012-04-18 @ 16:29:57
URL: http://tingeling.blogg.se/
Postat av: Madde

Lätt den gröna! .. och ge till mig :D

2012-04-18 @ 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0